23 Nisan 2014 Çarşamba

Witches of the East


Cadılarla ilgili her şeyi okumaya da izlemeye de  bayılıyorum. Yeni dizi Salem'i de  heyecanla bekliyorum. Witches of East End ilk bölümüyle kalbimi çalmıştı ve hemen kitabını sipariş ettim. Tabi kitap gelene kadar dizinin ilk sezonu bitti :) Şimdi East End cadıları ile ilgili söylemem gereken şeyler var. Breaking Bad, True Detective, Game of Thrones gibi diziler hariç her şeye burun kıvıran bir kocam var. O bile ben izlerken yandan yandan izliyordu bu cadıları. Bence sizde seveceksiniz. Ayrıca True Detective izlemediyseniz eğer hemen bu yazıyı bırakın ve izlemeye başlayın. Sezon da bitti ki tüm bölümleri bir arada izlemeniz muazzam olacak. Harika jeneriği merak ederseniz de size hemen yardımcı olayım The Handsome Family, far from any road... Neyse konumuza dönelim. Witches of the east çok keyifli bir kitaptı. Okuması kolay, dili akıcı, eğlenceli... Cadıları seviyorsanız kaçırmayın. Bu arada yazarın ilk okuduğum kitabı olduğu için hakkında fazla bir yorum yapamıyorum. Beauchamp Family serisini okuyacağım ben yalnızca ancak yazarın çevrilmiş bir sürü kitabı var. Kitap ve dizi aynı şekilde ilerlemiyor yani rahatlıkla okuyabilirsiniz. Keyifli okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder