20 Ocak 2014 Pazartesi

Kasırganın Günü / The Day of the Tempest

Bu Krynn'in en karanlık saati.


Yol arkadaşları Dhamon'un eski bir Takhisis Şövalyesi olduğunu öğrendiler, Dhamon'un eski ortağı Bora, Shaon'u öldürdü ve Dhamon kayıp. Ejderhalar ordularını toplamaya başladılar. Skie'nin ise tek derdi Kitiara'ya kavuşmak. Bu arada Palin Majere'i sevmiyorsanız eğer size bir sürprizim var Palin'i aratmayacak yeni bir Majere, Ulin Majere. 
Ulin düşmanlığımı bir kenara bırakırsak hemen okunacak bir kitaptı ama ben yorgunluktan sürekli uyuyakaldığım için bir türlü bitiremedim. Bu arada yol arkadaşlarından hangilerini sevmediğime karar verebildim sonunda. Feril ve Kabarcık hariç geri kalanlardan hiç hoşlanmıyorum. Flint'in akrabası olan Jasper sinirimi bozuyor. Rig ölse Shaon yaşasa daha iyi olacaktı. Düşmanlıklarımı bir kenara bırakırsak bu kitapta tanıdık simalarla tekrar karşılaşıyoruz. Raistlin'in kızı olduğuna inanan Usha, Gilthanas ve Silvara. Unutmadan çeviri için de bir şey söylemek istiyorum. Sanırım bu kitabı sinir olmama rağmen okuyup elimden bırakmama sebebim Cihan Karamancı. Her ne çevirirse okunuyor. Ellerine sağlık. Dragonlance severler elbette okuyacaklardır. Ama hiç Dragonlance kitabı okumadıysanız lütfen ve sakın bu kitaplarla başlamayın. Harika bir seriye yazık edersiniz. Dragonlance seviyorsanız eğer bir şekilde okuyup bir yerlerini sevebiliyorsunuz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder