18 Ocak 2014 Cumartesi

İntikam Marka Giyer / Revenge Wears Prada

Yaşadığı sürece nerede olsa bu sesi tanırdı. Arayan kişiye özel kaydedilen o modası geçmiş melodi. Yalnızca çok uzun süredir bunu duymamıştı ve... birden her şey anlam kazandı. Çantasından telefonu çıkarmadan önce göreceği şeyin ne olduğunu biliyordu ama telefon ekranında arayan kişi ibaresinin yanında o iki kelimeyi görünce yine de şaşırdı:
                                   MIRANDA PRIESTLY




Andy, Emily, Nigel, Lily, Christian ve elbette Miranda Priestly geri döndü. 
Paris macerasının üzerinden 10 yıl geçmiş ve Andy'nin yeni bir hayatı var üstelik evlenmek üzere Max ile. Emily en yakın arkadaşı ve iş ortağı. Her şey farklı, her şey çok yeni. Heyecanla aldığım kitabı bir türlü okuyamamıştım. Okumaya başlayınca 2 gün sonra Altın Kitaplar baskısının çıkacağını gördüm, çevirisini alıp okumaya karar verdim. Elime alınca da bir daha bırakamadım ve aynı gün bitirdim. Eğlenceli, sempatik bir hikayeydi.Emily'nin değişimi inanılmazdı, Andy'nin yeni hayatı sürprizlerle doluydu. Ancak kitabı bitirince fark ettim ki bu hikaye Andy ve Miranda'nın yeni macerası değil, Şeytan Marka Giyer'in devamı değil. Sadece tanıdık isimlerle yazılan çok keyifli bir Lauren Weisberger kitabı. Kitabı mutlaka okuyun çok seveceksiniz. Ancak lütfen Devil Wears Prada ile kıyaslamayın, hayal kırıklığına uğrarsınız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder