23 Ocak 2014 Perşembe

Julia Günahkar Çocuklar / The Favourite Child

        Kadınlığı en büyük talihsizliği, inancı en değerli mirasıydı.


Wideacre cadısı Beatrice ve kardeşi Harry öldükten sonra varisleri Julia ve Richard, Celia ve john tarafından büyütülüyorlardı. Julia, Beatrice'in halası olduğuna inanıyordu ve ileride sevgili kuzeni Richard ile evleneceğini ve Wideacre'yi beraber idare edeceklerini düşünüyordu. Beatrice'den nefret etmiş, yaptıklarının hepsinden kendi sorumlu olduğu için başına gelenlerin çok hafif kaldığına inanmıştım. Hala beatrice'den bahsederken kullanmam gereken kelimeleri seçmekte zorlanıyorum. Rahatsız edici ve çok zorlayıcı bir hikayeydi. Her çevirdiğim sayfada dehşete düşüyordum. Julia'yı okumayı bu kadar erteleme sebebim de aynı sürece çok ta hazır olmamamdı. İlginç bir şekilde çok severek okudum Julia'yı, gerçi bazı yerleri okumamış olmayı tercih ederdim. Okuduklarıma inanamadım, ne olur bunlar gelmesin bu kızın başına, rüya falan görüyor olsun diye diledim çoğu zaman. Ama Julia çok çok severek okuduğum bir kitap oldu. 2014 benim için çok iyi başlamadı ve okuduğum kitapları özellikle sevdiğim yazarlardan ve eğlenerek okuyabileceğim kitaplardan seçiyorum. Julia çok eğlenceli değil elbette ama Beatrice gibi okurken nefret ettiğiniz, anlam veremediğiniz bir karakter değil. Julia iyi niyetli, insanları seviyor, toprağı seviyor, kimseye zarar vermek istemiyor. Ralph ile birlikte insanlarını kurtarmak istiyor ne yazık ki Lacey laneti bir türlü peşini bırakmıyor. Serinin son kitabı Meridon'u okumak için sabırsızlanıyorum. Hiç oyalanmadan okuyun Julia'yı 700 sayfanın nasıl bittiğini
anlayamayacaksınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder