11 Ocak 2014 Cumartesi

Düğün Gecesi / Wedding Night

Geri dönmeyin. Hep böyle derim onlara. Aman geri dönmeyin.
Gençlik, bıraktığınız yerde kalır, öyle de kalmalıdır. Hayat yolculuğunda yanınıza almaya değer her şeyi zaten almışsınızdır.


Lottie evlenmek istiyor, hem de çok. Erkek arkadaşının kendisine evlenme teklif etmek üzere olduğundan da adı gibi emin. Ablası Fliss ise kabus gibi bir boşanmayla boğuşuyor ve kardeşinin de aynı cehenneme düşmesini asla istemiyor. Ve tüm bunları Sophie Kinsella yazıyor. Sonuç, gülmek garanti ve çok seveceğim bir kitap beni bekliyor. Ne yazık ki olaylar nasıl Lottie'nin hayal ettiği gibi gelişmediyse benim hayallerim de suya düştü. Lottie'ye bir türlü ısınamadım, ablası çok sinir bozucuydu. Erkek karakterlerden de pek hazetmedim. Sophie yazdıysa vardır bir bildiği diyerek devam ettim. Olayların ilerleyişi de beni bunalttı. Konu ortada işte başlarına da gülmemiz gereken felaketler geliyorda nedense gülmek yerine daraldım. Alıştığım sevdiğim Sophie Kinsella tarzından biraz uzaktı. Sanırım konu beni pek sarmadı, üstüne üstlük çok gereksiz uzatılmıştı. Kitap elbette sonradan kendini topladı ama sonlara doğru. Son 10 sayfayı sevdim sadece. Eminim son sayfaları Sophie Kinsella yazmış. Muhtemelen beklentim çok fazlaydı ve hayal kırıklığına uğradım. Çeviri her zaman ki gibi harikaydı. Bige Turan çok iyi bir çevirmen. Mutlaka okuyun bayılacaksınız diyemiyorum. Ama bir şans verin belki siz seversiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder