29 Ağustos 2013 Perşembe

Mezarlık Kitabı / Graveyard Book

Bir yerlerde Neil Gaiman'ın "küçükleri heyecanlandıran maceralar büyüklerin en korkulu rüyaları oluyor" şeklinde bir açıklamasını görmüştüm. Sanırım Coraline içindi. Mezarlık Kitabı ve Nobody Owens'ın ise bana getirisi huzursuz uyuduğum bir kaç gece oldu. Bana yola çıkma zamanımın geldiğini anımsattı, birgün elbet yola çıkmanız gerekir. Sanırım Çikolata ile aynı zamanlarda okuduğum için böyle hissettim biraz da. Hikaye her zaman ki gibi büyüleyici. Sıradan bir çocuk ve çevresindekilerin yaşadığı gündelik olaylar. Ufak bir ayrıntı Nobody mezarlıkta yaşıyor ve hayaletler tarafından büyütülüyor. Konu ile ilgili fazla bir şey yazmak istemiyorum ki keyfi kaçmasın ve yanlışlıkla spoiler olmasın. Mutlaka okuyun pişman olmayacaksınız.


Tembel bloggerınız aslında bu ay iki farklı Neil Gaiman kitabı okuyacaktı. Anansi Boys ve American Gods. Ancak yazlıkta olduğum ve sevgili kocacım American Gods'ı okumaya başladığı için Mezarlık Kitabı ve Anansi Boys ile devam edebiliyorum. Anansi Boys bitmek üzere, American Gods ise çok yakında.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder