30 Haziran 2013 Pazar

Chateau Marmont'ta Son Gece

Kitaplarımı okuma sırasına koyduğum zaman ya da liste yaptığım zaman sinirim bozuluyor. Okumayı çok istediğim kitaplara bile sinir olmaya başlıyorum. Geçen yıldan baş ucumda okunmayı bekleyen kitaplar var hala. Bu hafta yasaklı kitaplar etkinliğine katılınca kendime 3 kitap belirlemiştim okumak için. İlkini okudum hemen ama ikinciye gelince sıra bana bir haller oldu tabii. En sonunda bu aralar çok ciddi kitap okuduğuma ve bunaldığıma karar verdim. Tabii ki bahane o ikinci kitabı okumayacağım ya. Neyse sonuç iyi oldu en azından. İlk çıktığında ön siparişle alıp sonra unuttuğum sevgili kitabımı gördüm. İyi ki de görmüşüm. Sabaha kadar kıkırdadım. Lauren Weisberger çok sevdiğim yazarlardan. Özellikle Şeytan Marka Giyer iş hayatımı inanılmaz kolaylaştırmıştı. Çekilmez ve korkunç bir bölge müdürüm vardı Ö. hanım diyelim kısaca kendisine. Elbette Miranda gibi müthiş bir kadın değildi hatta onun tam tersi bir zarafete sahipti ama eziyet etme konusunda Miranda ile yarışırdı. Onunla başa çıkma konusunda da bana çok yardımcı olmuştu Miranda ile Andrea. Tamam konuyu yine çok dağıttım hemen kitaba geliyorum. Chateau Marmont'ta Son Gece, Brooke ve Julian'ın komik biraz üzücü ama çok eğlenceli hikayesini anlatıyor. İki işte birden çalışıp kocasının hayallerini gerçekleştirmesi için sınırsız çabalayan bir kadın Brooke ve bir gece de hayatları bir anda değişir. Artık turneler, paparazziler ve televizyon programları ile uğraşmak zorundadırlar ve bu hiç te kolay olmayacaktır. Brooke ve Julian çiftini çok sevdim. Özellikle Brooke'a bayıldım. Sanırım bana One Tree Hill dizisinin en sevdiğim çifti Brooke Davis ve sevimli kocası Julian Baker'ı hatırlattılar. Sıkılıp bunaldığınız bir dönemde ya da keyifle geçirmek istediğiniz zamanlar da okumak için harika bir kitap. Sizi pişman etmeyecek çok keyifli bir hikaye mutlaka okuyun.



Çok Çok Fena Spoiler:
Brooke ile Julian'ın evliliği bitmiş olsaydı ya da Brooke işini, hayallerini bırakıp kocasının hayranı şeklinde yaşasaydı sanırım çok sinir olacaktım. Julian'ın ailesinin tavrı beni çok eğlendirdi hele Julian gerçekten ünlü ounca attıkları mail inanılmazdı. Çok güldüm bu kitabı okurken. Gerçi bir ara basına haberleri sızdıranın Nola olduğundan şüphelenmiştim ama haksızlık yapmışım kızcağıza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder