28 Nisan 2013 Pazar

Artemis'ten MYTHPUNK Hareketi : Güller ve Dikenler / The Thorn and The Blossom

Hava sabah o kadar güzeldi ki dayanamadım dışarı attım kendimi:) Pazar sabahı nefis hava beni biraz farklı etkiledi sanırım ki aşk hikayesi okumayı pek sevmeyen ben bu kitabı rafta görür görmez almak istedim. Konusunu falan bilmiyordum ama nedense beni al diyordu inatla:) Minik, ciltli sevimli bir görüntüsü vardı kitabın ve onu okumam gerektiğini söylüyordu :)




Eve döner dönmez hemen başladım okumaya. Bir dilim kek ve bir fincan kahve eşliğinde elimden bırakamadan bitiverdi. Zaten 120 sayfa kadar mini minnacık bir kitaptı. Kitabın ilk tarafında Evelyn'in hikayesi anlatılıyor ve 60. sayfaya gelince bitiveriyor kitap. Hemen ters çeviriyoruz ve tekrar başlıyoruz okumaya:) Sırada Brendan'ın hikayesi var. Sanırım ilk olarak kimin hikayesini okuduğumuz pek bir şey değiştirmeyecektir. Konuyla ilgili başka bir şeyler yazmak istemiyorum. Çünkü hakkında hiç bir şey bilmeden okumak çok hoşuma gitti. Size de tavsiye ederim aynısını:) 


Theodora Goss ve mythpunk ile ilgili daha fazla bilgi için buyrun :)
"They would not live happily ever after, because no one did that.But they would be  together, and that was enough"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder