30 Nisan 2013 Salı

Aşık Hayalet / The Ghost in Love

Bu kitapla ilgili ne yazacağıma bir türlü karar veremiyorum. Yazıp yazıp siliyorum. Kitabı çok severek okudum hatta uzun süredir beklettiğim için kızdım kendime. Ama karışıktı biraz, sayfalar arasında kayboldum çoğu zaman. Ölmesi gerektiği halde yaşayan bir adam, konuşan bir köpek, bir hayalet, ölüm meleği, verzler, zamanda yolculuk yapan ve geçmişi değiştirebilen bir dilenci var. Ölüm meleği bir tabak yemek şeklini alabiliyor ve hayalet sinek şeklinde tabağın yanına konuyor. Üstelik hayalet adamın kız arkadaşına aşık oluyor ve tüm bunlar yetmezmiş gibi adamın köpeği aslında eski sevgilisinin reenkarnesi. Biliyorum bunlar çok saçma görünüyor ama değil. Jonathan Carroll bu yazdıklarımı mantıklı bir hale getiriyor ve sizi inandırıyor. Elinizde olmadan seviyorsunuz kitabı. Hele sonlara doğru gerçekten çok etkileyici bir hal alıyor ve bitirmeden uyumak istemiyorsunuz. 

Aşık Hayalet kendi kaderlerimizin efendisi olduğumuzu keşfettiğimizde bize neler olacağını anlatıyor. Artık ne bir mazeretimiz ne de suçlanacak dış kuvvetler ya da tanrılar vardır... Sorumluluk tamamen bize aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder