27 Nisan 2013 Cumartesi

Kağıt Kız / La Pille De Papier

" Fırtınalı bir gecenin ortasında, sırılsıklam ve çırılçıplak, terasımda belirdi.
- Nereden çıktınız siz?
- Düştüm.
- Nereden düştünüz?
- Kitabınızdan düştüm. Hikayenizden düştüm yani!."

Kitabı alalı 2 yıl okuyalı ise nerdeyse 1 yıl oldu. Bugün bir arkadaşım kitap ile ilgili düşüncelerimi sorunca bu yazıyı yazmaya karar verdim. Tanıtımlarını görür görmez almıştım Kağıt Kız'ı yazarın diğer iki kitabıyla birlikte. Daha sonra farklı serileri okumaya başladığım için de unuttum kaldılar öylece kitaplıkta. Arka kapak yazısı nedeniyle romantik- fantastik bir kitap olduğunu düşünüyordum. Yazarın anlatımını sevdim. Gerçekten de Marc Levy'nin tarzını andırıyor. Aslında hikaye ve fikir güzeldi. Karakterlerin üzerinde iyi düşünülmüş, geçmişleri ayrıntılı anlatılmıştı. Hikayenin başlangıcı güzel ve etkileyiciydi. Masalsı bir anlatım vardı ama ne yazık ki bu şekilde devam etmedi. Evet kitap güzeldi ve okuduğum için pişman değilim. Ancak kitabın gittiği yön ve sonu beni mutlu etmedi. Sürpriz bir finaldi belki ama başladığı gibi bitseydi çok daha iyi olacağına inanıyorum. Bu kitaptan çıkardığım en önemli ders 'bir yazarı hiç okumadıysan bütün kitaplarını bir arada sakın alma!' oldu. 
" İlham perisini kaybeden ünlü yazar Tom Boyd'un hayatına aniden romanlarının kahramanı Billie girer. Billie güzeldir, umutsuzdur ve eğer Tom yazmayı bırakırsa ölecektir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder