15 Mart 2013 Cuma

Son Kitap Alışverişi

Bir süre önce kitaplarımı aldığım internet siteleri ile ilgili fikirlerimi yazmıştım.
İşte burada
Geçtiğimiz hafta bir kaç yerden sipariş verdim ve ne yazık ki son bir ayda bir çok şey değişmiş. Ancak sanırım yeni favori sitemi de buldum :)

Robinson Crusoe 389
Robinson Crusoe'dan İstanbul'a gittiğim zaman alışveriş yapıyordum ancak online sitesini hiç denememiştim.  9 Mart'ta ilk siparişimi verdim. 
Conversation in The Cathedral - Mario Vargas Llosa,
Robert Jordan - The Wheel of Time 4- The Shadow Rising,
Robert Jordan - The Wheel of Time 5- The Fires of Heaven
sipariş ettiğim kitaplar. Siparişimi verdikten yaklaşık bir saat sonra kargoya verilmişti kitaplarım. Ve 9 Mart Cumartesi olduğu için Pazartesi günü kitaplarım elimdeydi. Robinson Cruose sanırım kitap alışverişlerim için bundan sonraki ilk adresim.

Pandora
Aynı gün Pandora'dan da 4 kitaplık bir sipariş verdim. 
Anansi Boys - Neil Gaiman
One Hundred Years of Solitude - Gabriel Garcia Marquez
Adolphe - Benjamin Constant
Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi - F. Scott Fitzgerald.
Pandora bugüne kadar kitaplarımı hep aynı gün kargoya teslim etmişti. Ancak bu sefer tüm kitaplar 'hemen teslim' göründüğü halde siparişim ayın 12sinde kargoya verildi. 13 Mart'ta elimdeydi.

Ve gelelim D&R'a,
Uzun zamandır toplu siparişlerimi D&R dan alıyorum. En fazla 2 gün sonra kitaplarım elimde oluyordu. Ancak 9 Mart'ta verdiğim sipariş bana ayın 14ünde teslim edildi ve 11 Mart'ta verdiğim ikinci sipariş hala temin aşamasında gözüküyor. 

9 Mart siparişim,
The Evolution of God - Robert Wright
Küçük Şeylerin Tanrısı - Arundhati Roy
Kara Kule - Jericho Tepesi Savaşı
Kırık Kalpler Tamircisi - Melissa Senate
Yaratılış - Gore Vidal
Wuthering Heights - Emily Bronte

Ve kendisinden haber alınamayan 11 Mart siparişim,
Kahperengi - Hande Altaylı
A Feast for Crows - George RR Martin
A Dance with Dragons - George RR Martin

19 Mart editi, Kahperengi ve A Feast for Crows bugün geldi.
21 Mart editi, sonunda bugün A Dance with Dragons  kargolandı sanırım yarın elimde olur:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder