18 Mart 2013 Pazartesi

Kırık Kalpler Tamircisi / The Secret of Joy


Aşk Tanrıçası'nın Yemek Okulu'nu çok sevmiştim. Hala aklıma geldiğinde  yüzümde bir tebessüm oluşturur. Haliyle yazarın yeni kitabının çıktığını görünce hemen alıp okumak istedim :) 
Akıcı, sıkmayan, eğlenceli bir hikayeydi. Ancak Aşk Tanrıçası'nın Yemek Okulu'nu referans alıp okumanın çok doğru olduğunu düşünmüyorum. O benim için 10 üzerinden 8-9luk bir kitaptı bu ise en fazla 6. Evet okurken eğlendim, sıkılmadım ama bir şeyler eksikti kitapta. Sürekli olarak bir yerde yanlış olduğunu düşünerek okudum. Rebecca çok sevdiğim bir karakter olmadı. Joy daha ilgi çekiciydi, sanki öykü baştan savma yazılmış gibiydi. Elbette sonunu tahmin edebiliyorsunuz ama hadi bitirelim tarzında apar topar bir son çok hoşuma gitmedi. Karakterler biraz yüzeyseldi. Ah kitabın adıyla ilgili problemlerim de var tabi. Neden Kırık Kalpler Tamircisi ? Hikayeye çok uygun bir isim olduğunu düşünmüyorum hem orijinal ismi varken kendimize göre isim vermenin hiç bir anlamı yok. Chick-lit tarzı kitapları çok seviyorum. Bu kitabı rafta görüp almış ve okumuş olsaydım bu hayal kırıklığını yaşamazdım muhtemelen. Tek olarak ele aldığınız zaman sıcak, eğlenceli, gülümseten bir hikaye. Kitabın bitmesi için bir kaç saat yeterli. Elinize alınca bırakmak istemiyorsunuz çünkü. Bu tarz kitapları sevenler bunu elbette okumalı. Gerçekten iyi vakit geçirten bir kitap. Ama benim gibi yazarın ilk çıkan kitabına bayılıp ta aldıysanız hayal kırıklığı yaşamanız kaçınılmaz. Biraz insafsızca eleştirdiğimi hissediyorum kitabı ama gerçekten içime sinmedi. Seinfeld göndermeleri eğlenceliydi ama sonlara doğru black honey rujun özellikle belirtilmesinden bile hoşlanmadım ki Clinique Black Honey sevdiğim bir ruj. Büyük bir hevesle aldığım bir kitap olduğu için biraz üzüldüm. Sanırım Melissa Senate adını görünce bundan sonra hemen koşmayacağım :( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder