27 Ocak 2013 Pazar

Carrie Günlükleri / Carrie Diaries

Carrie Diaries sanırım 14 Ocak'ta başlamış ancak ben bir kaç gün önce duydum :) Büyük bir hevesle izlemeye oturdum tabii malum "666 Park Avenue" iptal edildi. Bana da izleyecek yeni bir şeyler lazım Gossip Girl de bitti. İlk iki bölüm fena değildi, açıkçası Carrie Bradshaw kimdir nedir bilmesem izlemezdim. Klasik liseli gençler havasındaydı. Neyse dizi bitince kaderine terk edilmiş kitapları geldi aklıma ve hemen elime aldım okumaya başladım. Carrie Diaries'i Türkçe' ye çevrilmeden almış yarısına kadar okuyup bırakmıştım. Sebebini hatırlamıyorum bile. Daha sonra Summer and the City'i aldım okumadım. Neyse Carrie Günlükleri'ni sonunda okudum ve bitti. Eğlenceli sıkmayan bir kitaptı. Son sayfaya gelene kadar devamının bir ara okurum diye düşünüyordum ama son satırla kalbimi kazandı kısa sürede okunacak. Ancak kitapla ilgili düşüncelerim de diziden çok farklı değil. Mesela çevirisini almayı düşünmüyorum. Ve ben kitaplarımı Türkçe okumayı seviyorum ayrıca da Artemis Yayınları'na bayılıyorum :) Eğer Sex and the City'i izlemediyseniz, okumadıysanız ya da yolunuz bir şekilde Carrie Bradshaw, Samantha Jones, Charlotte York, Miranda Hobbes ve elbette ki Mr. Big ile kesişmediyse çok seveceğiniz bir hikaye olduğunu sanmıyorum :)




Candace Bushnell
Artemis YayınlarıCarrie Günlükleri bizim kuşağın en ikonik karakterlerinden birinin ergenlik öyküsünü anlatıyor. Sex and the City'den önce Carrie Bradsaw, daha fazlasını istediğini bilen küçük bir kasaba kızıydı. Hayata atılmaya hazır hissediyordu kendini. Ancak kolejdeki son senesiydi ve halletmesi gereken işler vardı.O güne kadar Carrie ve arkadaşları hiç ayrılmamıştı. Fakat Sebastian Kydd'ın gelişi her şeyi bozdu. Arkadaşlarından birinin ihaneti, Carrie'ye o güne kadar yaşadığı pek çok şeyi ve hayatı sorgulattı. Unutulmaz karakterleriyle Carrie Günlükleri sıradan bir genç kızın nasıl olup da kendi hakkında düşünmeye başladığını ve sonunda sivri ve her şeyi gören bir yazara dönüştüğünü anlatıyor. Okuyucular Carrie'nin ailesiyle tanışacak, bir yazar olarak anlatıcı sesini bulmasına şahitlik edecek. Dahası ergenlik döneminde yaşadığı arkadaşlık ve ilişkilerin onda bıraktığı izleri takip edebilecekler.

Cüretkar ve güçlü maceralar eşliğinde Carrie'yi yeni bir hayata başlayacağı, o çok sevdiği New York'a sürükleyenin ne olduğunu göreceğiz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder