9 Şubat 2015 Pazartesi

Alışverişkolik Yıldızlar Arasında / Shopaholic to the Stars

Aslında bu bir kalp kırıklığı yazısı. Bunları yazıp yazmamakta çok tereddüt ettiğim için bu kadar gecikti bu post. Son haftalarda 3 tane üst üste alışverişkolik okudum. Alışverişkolik ve Bebeği, Mini Alışverişkolik ve Alışverişkolik Yıldızlar Altında. İlk iki kitapta o kadar çok güldüm ki son kitabı okumak için sabırsızlandım. 
Ne yazık ki sonuç beklediğim gibi olmadı. Zorla okudum Alışverişkolik Yıldızlar Altında'yı. Çok sinir bozucuydu. Becky sorumsuz, hesap bilmez ya da düşüncesiz olabilir ama son kitapta çizilen portre kesinlikle Becky için uygun değildi.
Bu derece anlamsız hareket eden, Luke'a, Suze'a ve Minnie'ye veya babasına sırtını dönüp aptalca bir Hollywood işi için herşeyi ve herkesi hiçe sayan Becky fikrinden nefret ettim. Sophe Kinsella'nın son yazdığı iki kitapta hayal kırıklığı oldu benim için.
Düğün Gecesi hiç ısınamadığım bir kitaptı ama tek kitaplık bir hikaye olduğu için göz ardı edilebilirdi. Yıllardır benimsediğim Becky için çizilen son portre çok üzücüydü. Bir de hikayenin belirsiz bir noktada bitmesi ve babası ile ilgili yaratılan ama çözülmeyen gizem de hoş değildi.

Başka bir yazar ve hikaye için belki ama Sophie Kinsella kadar müthiş hikayeler anlatan bir yazarın son kitaplarındaki değişim çok üzücü. Zaten romantik komedi yazıyor ne bekliyorsun ki şeklinde yorumlar aldım hiç Sophie Kinsella okumayanlardan. Oysa ki bir Sophie Kinsella kitabı ruha iyi gelir, kahkahalar attırır. Umarım yeni kitapları son ikisi gibi olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder