28 Nisan 2014 Pazartesi

Sır Tutabilir Misin ? / Can You Keep a Secret ?


Beni yoran ve canımı sıkan onlarca şeyle boğuşurken Sophie Kinsella okumak hep iyi gelir. Bir anda havanız değişir, gülümsemeye başlarsınız, rahatlarsınız, sıkıntılar geride kalır. Bu sebeplerle de okuma şenliği için 1200 sayfa okumam gereken yazar olarak Sophie Kinsella'yı seçtim. Ne yazık ki son dönemde okuduğum kitapları beni hayal kırıklığına uğratıyor. Düğün Gecesi genel tarzından çok uzaktı ve çok sevememiştim, Sır Tutabilir Misin? de çok farklı olmadı. Evet eğlenceliydi, güldürüyordu ama bir şeyler eksikti. Sıradan bir romantik komediden farkı yoktu. Okuduğunuzda muhtemelen seveceksiniz. Ancak Pasaklı Tanrıça gibi hikayeleri okuduktan sonra eh işte diyebiliyorum. Sanırım bu tarz kitaplarla arama mesafe koymanın zamanı geldi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder