20 Kasım 2013 Çarşamba

Medyum / The Shining

Honey I'm home...

Jack Torrance ailesi ile birlikte kışı geçirmek için Overlook Oteli'ne taşınır. Jack'in planı hazır otel kapalıyken rahat rahat oyununu bitirebilmek ve baharda eski hayatına dönmektir. Ancak ne yazık ki bu plan Overlook sakinlerinin onun için hazırladıklarına tam olarak uymamaktadır.
Doktor Uyku çıkar çıkmaz hemen Medyum'u tekrar okumaya karar verdim. İyi ki de okumuşum iki kitabı arka arkaya okumak inanılmaz keyifliydi. Defalarca okuduğum Medyum'u elimden bırakamadım yine. Wendy'e sinir oldum, Danny ile gülümsedim, Jack ile sinirlendim. Medyum tekrar yekrar okunduğunda bile aynı heyecanı yaşatan kitaplardan. Her çevirdiğim sayfa da yine ürktüm, yine heyecanlandım, yine korktum.
Stephen King her fırsatta Stanley Kubrick'in The Shining'ini hiç sevmediğini dile getirir. Bense bayılırım The Shining'e. Jack Nicholson'ın Jack Torrance'i için bile defalarca izleyebilirim. 
Okuyun, okuyun, okutun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder