3 Ağustos 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Başlamak İstediğin Seriler



"Bir türlü başlama fırsatınızın olmadığı ancak aklınızda olan 10 seriyi listeliyoruz" diyor Sihirli Kitap. Kitaplıkta okunmayı bekleyerek tozlanan zavallı serilerimi yazıyorum hemen. İşte benim listem,

 1- Ölüm Kapısı - Margaret Weis- Tracy Hickman

 2- Zaman Çarkı - Robert Jordan

 3- Dexter - Jeff Lindsay, yıllardır dizinin bitmesini bekliyorum finali yapıp seriye başlamalıyım artık:)

 4- Malloryon - David Eddings

 5- Karakılıç üçlemesi - Margaret Weis - Tracy Hickman

 6- Neverwinter - R.A. Salvatore

 7- Gossip Girl - Cecily Von Ziegesar , şaka yapmıyorum tüm kitaplar var hem ingilizce hem Türkçe ciddi ciddi tüm seriyi okuyacağım:)

 8- Güneyli Vampir  - Charleine Harris, dizisini izlemiyorum ilk bölümü bile bitirememiştim ama ne hikmetse tüm seriyi almışım aklımda okunacak, tabi fırsat bulursam.

 9- Yabancı - Diana Gabaldon

 10-Elenium - David Eddings, tabi bu sıranın biraz üstüne çıksa daha iyi olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder