22 Haziran 2013 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Kitap Fuarında Bunları Görmek İsterim



Evet Sihirli Kitap bu hafta "kitap fuarında hangi yazarları görmek istersiniz?" diyor. Listeme geçmeden önce ben Ankara'da Tüyap istiyorum diyorum. Tamam fuar için İzmir'e gidiyorum orada ki fuara da bayılıyorum ama burada da olmalı değil mi başkent sonuçta.

 1- Patrick Rothfuss 
Ne kadar zamandır beklediğimi unuttum yeni kitabı. Artık bitirse keşke.

  2- Christie Golden  
Bu kadını gerçekten seviyorum. Thrall'ü okurken bile ağlattı beni.

 3- Neil Gaiman 
Sevimli deli ya da dahi keşke gelse.

 4- Sophie Kinsella
Tamam listemin kalanıyla çok alakasız duruyor kabul ediyorum. Ama Sophie Kinsella mutlaka okunmalı.


 5- Margaret Weis
Kendisi hakkında düşüncelerim ortada, fantastik kurgunun  Coco Chanel'i.

 6- Anne Rice 
Vampir denilince ilk aklıma gelen isim sanırım.

 7- Ray Vallese 
Ray Vallece Planescape:Torment'in yazarı belki yazarı getirmişken kitabı da çevirirler kimbilir. 


 8- Dan Brown 
Listede gelme ihtimali olan tek yazar herhalde.

 9- Philippa Gregory
Benden başka pek seveni olduğunu görmedim ama şimdi dizisi de başladı herhalde bizde daha popüler olur.

 10- Marc Levy 
Marc Levy kitaplarını hep gözüm kapalı tavsiye ettim çevreme. Okurken yüzümde tebessüm oluşturan huzur veren yazarlardan.

2 yorum: