16 Mayıs 2013 Perşembe

Yaşlı Adamın Savaşı / Old Man's War


Sonunda kitabı bitirebildim. Okumam biraz uzun sürdü ama bu kitaptan çok benim suçumdu. Ben programlı bir okuyucu hiç bir zaman olamayacağım bunu kabul etme zamanım geldi. Aylardır sıradaki kitap olarak başucumda bekleyen kitaplar var ve kule haline geldiler. Bir kaç tanesini odaya ne zaman götürdüğümü bile hatırlayamıyorum. Bu zavallı kitabın başına gelen de aynısı. Tam okumaya başladım, Cennet ve Cehennem'in Evliliği'ni elime almam gerektiğini hissettim. Hadi o kısacık hemen bitti. İyi bu az kaldı derken sevgili kargom geldi ve Cehennem çıktı içinden. Ardından da dün iki Da Vinci kitabı gelince olan bu kitaba oldu tabi :) Neyse ki bitirebildim sonunda.
Aslında gayet eğlenceli bir kitaptı ama ortalarında ölesiye sıkıldığımı kabul etmem gerekiyor. Savaşlar pek bana göre değildi sanırım neyse ki sonlara doğru tekrar ilgimi çekmeyi başardı. Okurken çok güldüm. İlginçtir pek teknolojik aletleri anlama sorunu yaşamadım ve bu bence süperdi. Bilim kısmı çok karmaşık anlaşılmaz şeylerle dolu değildi. Tam tersi inanılmaz basit anlatılmıştı. İkinci kitabı okumak için sabırsızlanıyorum. John Perry eğlenceli bir ihtiyar ve çok hafif dokunulmuş aşk hikayesi de hoşuma gitti. İnsanın gözüne sokulan vıcık vıcık aşklardan değildi ki bu inanılmaz bir artı bence. Karakterleri tanımak, yaşadıkları sürece şahit olmak çok keyifliydi. İhtiyarların hepsini sevdim, hepsi için üzüldüm. Kullanılan teknolojiyi de sevdim. Özellikle Hayalet Tugay'ın iletişim yöntemi eğlendirdi beni. Bilim kurgu sevenler içinde ilgisi olmayanlar içinde güzel bir kitaptı. Sanırım İthaki'nin kitapları beni hiç pişman etmiyor. Ee ne duruyorsunuz okuyun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder