21 Mayıs 2013 Salı

Cumartesi İlk 10: Yazın Okumayı Planladığın Kitaplar


Başlığı görünce dayanamadım ve bende Sihirli Kitap'ın bu harika etkinliğine katılmaya karar verdim:) Kabul ediyorum programlı kitap okuyabilen biri değilim malum başucumdaki kitaplar :) Ama bu kitapları kararlıyım bir an önce okuyacağım:) 

İşte benim listem, 

1. Gormenghast Triology / Mervyn Peake
Çok uzun bir süredir okumak istiyordum seriyi ancak İthaki Yayınları ikinci kitabı bir çıkarmadı. Bende orjinalini aldım. Gotik harika bir hikaye.

2. Taht Oyunları / George R.R. Martin 
Sanırım artık seriyi baştan başlayarak tekrar okumanın zamanı geldi :)

3. İlahi Komedya / Dante Alighieri
Uzun süredir okumak istediklerim arasındaydı Dan Brown'ın Cehennem'i sağolsun ilk okunacaklar arasında:)

4. Nehirlerin Kadını / Philippa Gregory
Jacquetta Beyaz Kraliçe'de en çok ilgimi çeken karakterdi ve bu da onun hikayesi:)

5. Leonardo - İlk Bilgin / Michael White
İçeriği benzerlerinden farklı gibiydi. Bakalım beni neler bekliyor :)

6. Ay Sarayı / Paul Auster
Yavaş yavaş okuyorum Paul Auster kitaplarını ve sıra bunda.

7. Leonardo Da Vinci - Bir Ustanın Portresi / Bruno Nardini
Büyük bir hevesle aldım umarım hayal kırıklığına uğramam.

8. Ejder Kanadı - Ölüm Kapısı 1 / Margaret Weis - Tracy Hickman
Fantastik kurgu ve Weis ile Hickman bu kadar kitaplıkta beklememeliydi.

9. İçeriden Ölmek / Robert Silverberg
Çok merak ettiğim bir kitap.

10. Amerikan Tanrıları  / Neil Gaiman
Ee Neil Gaiman yazmış yoruma gerek yok Oya okumalı :)

Evet benim listem böyle. Bakalım nereden başlayacağım okumaya. Diğer listeleri merak ederseniz eğer işte burada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder