31 Ocak 2013 Perşembe

Alışverişkolik ve Evlilik / Shopaholic Ties the Knot




Arka Kapak
Bir kereliğine de olsa Becky Bloomwood’un hayatında her şey süt liman kıvamdaydı: Kişisel alışveriş danışmanı olarak hayallerindeki işe kavuşmuştu (başka insanların parasını harcayıp bir de üstüne maaş alıyordu). Erkek arkadaşı Luke ile Manhattan’da muhteşem bir evde oturuyordu. Hatta birlikte ortak hesap bile açmışlardı (hoş, bir Miu Miu etek, ev gideri sınıfına girer mi girmez mi konusunda henüz fikir birliğine varamamışlardı ama olsun). 

Derken Luke evlenme teklif etti –ve birdenbire hayat tam bir keşmekeşe dönüştü. Becky’nin annesi, kızının Oxshott’ta evlenmesini ve eski moda, fırfırlı gelinliğini giymesini istiyordu. Luke’un annesi, son derece birinci sınıf, şık ve aşırı pahalı bir New York düğünü yapmak istiyordu, gerekirse New York Filarmoni Orkestrası bile emirlerine amadeydi. 

Becky arkasına yaslanıp karar vermek zorunda olduğunun farkındaydı –ama doğrusu, pasta tatmalar, gelinlik denemeler ve çeşitli mağazalarda hediye listeleri oluşturmalar çok eğlenceliydi. Saat tıkır tıkır işliyor, okyanusun iki tarafında da planlar son hızla devam ediyordu ve Becky çok geçmeden başının dertte olduğunu keşfedecekti... 

Alışverişkolik Becky sonunda evleniyor...
Eee, hayatta bir kere olacak bir şey, değil mi? 




Becky'nin evlilik macerası da bitti. Alışverişkolik ve Evllik, Alışverişkolik serisinin 3. kitabı. Kitabı okumam ortalama 3 gece sürdü. Genellikle gün içinde kitap okumaya fırsatım olmuyor. 3 gece uzun mu aslında tabii ki değil ama ilk iki kitapla karşılaştırılınca bana biraz fazla geldi. Ayrıca bu ayki ikinci Kinsella kitabım alışverişkolik ve evlilik. Sophie Kinsella'ya bayılıyorum, kitapları da hemen okumayıp zamana yaymayı tercih ediyorum. Zor zamanlarda hali hazırda bir kaç Kinsella olmalı değil mi ama? 
Becky Bloomwood çok sevdiğim bir karakter ama nedense Alışverişkolik ve Evlilik beni diğer kitaplar kadar sarmadı. Çok sevdim ve evet severek okudum ama bazı yerlerde çok yoruldum ve bunaldım. Serinin 3. kitabı bu kitap ancak ben seriyi sırayla okumadığım için (Benim suçum değildi karışık bulmuştum, ayrıca iki farklı yayınevinden çıktı kitaplar). 5. alışverişkolik kitabım. Evlilik hazırlıklarıyla ilgili olması beni bunalttı sanırım. Yeni düğün hazırlığından çıkmış bir insan olarak gelinlikler, davetiyeler, pastalar içimi sıktı. Tabii ki yine kıkırdayarak okudum kitabı ve eğlendim. Sadece Alışverişkolik ve Amerika Rüyası gibi elimden bırakamadan okuduğum bir kitap olmadı. Spoiler vermek istemediğim için çok ayrıntıya giremiyorum. Ama bazen Becky'i boğazlamak istiyorsunuz, hazırlıklı olun. Luke için çok üzüldüm ancak yer yer çok da sinir oldum Luke'a. Ah tabii Suze da var bol bol kitapta. Becky, sakarlıkları, ayakkabıları sizleri bekliyor.
Bol Kinsella'lı bol kahkahalı günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder