17 Kasım 2014 Pazartesi

Öpücük / Kiss


İlk Jill Mansell kitabını okumamın üzerinden 2 yıl geçti. Çok eğlenerek ve severek okuduğum bir kitap olmuştu Satılık Aşk. Öpücük o günden beri almayı planladığım ama bir türlü sıra gelmeyen kitaplardandı. Son zamanlarda pek chick-litte okumadığım için unutmuştum. Tüyap olunca benim de kitap alma aşkım depreşti ve çok ihmal ettiğim Artemis kitaplarına bakmaya başladım ilk olarak. Öpücük yeni kitapların arasından bana göz kırpınca bir ara okurum nasıl olsa diye düşünerek aldım. Ve geçtiğimiz haftayı Artemis haftası ilan ederek ardarda zevkle üç kitap okudum.

Öpücük ile ilgili en büyük sorun gece başladığım kitabı sabahın ilk ışıklarına kadar elimden bırakamamış olmam. Çok eğlenerek ve acaba ne olacak diye heyecanla sayfaları çevirerek okudum. Yer yer anlamsız olaylar olsa da, "Yok artık" desem de ve "Saçmaladı ama" diye düşünsem de çok sevdiğim bir hikayeydi.

Ana karakterimiz Izzy, sorumsuz, dağınık, şarkı söylemeye bayılan ve bir gün çok ünlü olacağı hayaliyle yaşayan 37 yaşında bekar bir anne. Kızı Kat 17 yaşında ve sürekli Izzy'nin arkasını topluyor.
Gina ise harika bir ev, müthiş bir eş ve kusursuz bir hayata sahip. Ta ki kocası gelip de sevgilisinin hamile olduğunu kendisine söyleyinceye kadar, kendi rüyasını yaşıyor.
Ve elbette Sam var. En sevdiğim ve en üzüldüğüm karakter.

Bugünlerde okuyacak eğlenceli bir kitaba ihtiyacınız varsa Öpücük tam size göre.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder