4 Ekim 2013 Cuma

To Sleep With Evil / Şeytanla Uyumak

Donskoy; Ravenloft dünyasındaki garip lordlardan birisi...
Azalin'in topraklarındaki evini bu lordla evlenmek, onun çocuğunu doğurmak ve daha iyi bir gelecek için terkeden Marguerite...
Fakat bu lanetin hüküm sürdüğü topraklarda kim güvende olabilir ki?




Ravenloft en sevdiğim diyarlardan biri. Sislerle çevrili, karanlık ve kötü diyarlar. Karşınıza her an her şey çıkabiliyor. Kitapları da  elimden geldiğince zamana yayarak okumaya çalışıyorum. Bu kitap hakkında pek olumlu eleştirinin olmadığı hikayelerden biriydi. Çok fazla bir şey beklemeyerek ve en azından Strahd yok diyerek okumaya başladım. Ve beni çok şaşırttı ilk yarısında kitabı elimden bırakamadım. Aslında hikaye ve karakterler tam bana göreydi. Ramos ve Zosia'ya bayıldım. Vistaniler ile ilgili bir sürü yeni şey keşfettim. Donskoy'un tuhaf kalesi, dostları ve adamları çok güzel anlatılmıştı. Marguerite'ye bayılmadım ama eh işte bir karakterdi. Sonlara doğru hikaye anlamsız bir yöne gitti. Başı ile sonunun alakası olmayan bir hal aldı. Final iyiydi, evet farklı olabilirdi ama bu hali de fena değildi. Tabi bir sürü soru işareti ile baş başa kaldım. Tüm bunlara rağmen sevdim kitabı. Jacqueline gibi müthiş bir kadın var ne de olsa hikayede. Ravenloft seviyorsanız zaten okuyun ancak Ravenloft okumaya başlamak istiyorsanız ilk tercihiniz bu kitap olmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder