22 Nisan 2013 Pazartesi

Zaten Onu Hiç Sevmedim ki / I Never Fancied Him Anyway

"Stiletto kadını kendi ayakları üstünde durur.Her daim şık, bakımlı ve seksidir. Kız kıza sohbetlere bayılır. Ve hayatının aşkını bir gün bulacağına tüm kalbiyle inanır."

Doğan kitap "Stiletto" serisini bu kelimelerle tanımlıyor. Seriden okuduğum ikinci kitap Zaten Onu Hiç Sevmedim ki. Seri olmasına bakmayın farklı yazarlar ve kitaplardan oluşuyor. Chick-lit okumayı çok seviyorum ama nedense bu kitabı o kadar sevemedim. Konusu eğlenceliydi, çeviri de kusursuzdu. Sanırım bana birazcık sıradan geldi. Ancak yazarın başka kitaplarını okumadan çok fazla eleştirmek istemiyorum. Sanırım olayların çok çabuk bağlanması ve bir anda karışması aceleye geldi izlenimi oluşturdu bende. Daha fazla bir şey yazarsam spoiler olacak. arka kapak yazısı konuyu anlatıyor zaten :)

Cassandra ile tanışın!
28 yaşında...
Güzel ve zeki...
Meşhur Tattle dergisinde kendine ait bir köşesi bile var.
Yalnız kalplere aradığı aşkı bulamayanlara bu köşeden rehberlik ediyor.
Doğuştan gelen önsezi yeteneğiyle okurlarına inanılmaz tavsiyelerde bulunuyor. Nasıl derler bir tür psişik kendisi. Bir sabah en yakın arkadaşlarından, İkoncan Charlene, gönlünü Kanal 7'nin yakışıklı yapımcısı Jack Hamilton'a kaptırdığını ilan ediyor ve işte o anda olanlar oluyor...
Cassandra'nın psişik yetenekleri adeta bir lanete dönüşüyor.
Neden mi?
Çünkü sezgileri ona Jack'le asıl büyük aşkı kendisinin yaşayacağını söylüyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder