17 Ocak 2013 Perşembe

Geçtiğimiz yıl okuduğum kitapları Aralık'ta paylaşmam gerekiyordu ve ben geç kaldım. Ama yine de eksik kalmayayım dedim :)  Ve 2012'de okuduğum en iyi 10 kitabı paylaşmaya karar verdim.
Çok fazla okuyamadım gerçi geçtiğimiz yıl kabul ediyorum. Çünkü evlenmekle meşguldüm :)
İşte benim 2012 top 10  listem ;
1. Rüzgarın Adı - Patrick Rothfuss
2. Bilge Adamın Korkusu - Patrick Rothfuss
3. Karanlık Havari serisi -  Margaret Weis (Amber ve Küller, Amber ve Demir, Amber ve Kan)
4. Sislerin Vampiri - Christie Golden
5. 22/11/63 - Stephen King
6. O - Stephen King
7. Belgariad Serisi  - David Eddings
8 . Sandman 1-2-3 - Neil Gaiman
9.  Marvel 1602 - Neil Gaiman
10. Resimli Adam - Ray Bradbury

Tabi bunların yanında şahane chick-lit'ler de okudum Satılık Aşk, Aşk Tanrıçasının Yemek Okulu, Mutfak Cadısı gibi. Yavaş yavaş tüm kitaplarla ilgili yorumları ekleyeceğim.
2013 herkes için süper bir yıl olur umarım :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder